August 01, 2011

ini kawan saya.





hey ho!


hey semua org.


sehat??


harap2 semuanya sehat laa.


esk dah puasa.


haishhh. lambatnye nak rayaa. =.='




haaa.


hari nie bkn nak cite pasal raya or ape.


tapi the main point is nak wish BUFDAY MEMBE aku Hanif Hanuar pada hari ini 1 AUGUST 2011.




INI LA HANIF HANUAR









aku tak tau pulak hari nie bufday dye.


aku dapat tau bila dia balik biliik dengan keadaan kotor yang amat sangat (telur dibancuh dengan tepung) diseluruh badan.


BHAhAHA!! kesian dia,membe2 dia pedajal dia.


SELAMAT HARI JADI KAWAN!!




hari nie jgk akak aku Siti Sapiah Mohd Razmi telah selamat melahirkan cahaya mata yang kedua.


TAHNIAH buat Siti Sapiah Mohd Razmi dan suaminya yang tercinta Nik A'zizul Rahman atas kelahiran cahaya mata yang diberi nama NIK ADRIANNA BALQIS.


cantek kan nama tuuu. sama mcm ibu dia. =)


apa2 pun aku nak ucapkan semoga murah rezeki kepada mereka berdua. =)




and and and hari nie jgk ade org belanja aku dinner kat hotel. =)


SI KELING yang aku maksudkan tu laa.


kenyang aku hari nie. hahaha.


SI KELING tu nama dia FATIN UMMIRAH BINTI ZAILAN







hahaha. dia baik sngt dgn aku.




THANKS BABE. =)


aku happy sangat dapat pg dinner dgn kau KELING!!


sekali lagi terima kasih sbb ajar aku COSTING.


aku nak dapat A mcm kau, and dapat DEKAN mcm kau.


hehehe.


okay lah.


nak tido dahh.


esk nak bngun sahurrr.


heee. tata~

1 comment: