February 04, 2011

seyum........ =)

kenapa aku tak suka senyum???

sbb aku budak HARDCORE....

budak hardcore muke mesti ganas....

hahaha....


cakap pasal senyum nie....

aku paling tak suka senyum kat pompuan...

sbb pompuan nie leceh siket....

dah bnyk kali aku kne....

SIFAT....

haaaa....

meh cek nak cita....

dulu cek mmg suka senyum....

tp sekarang susah siket,tp bukan sebab cek 

sombong...

ade laa sbb2 dia....

haaa... cita dia mcm nie............

dulu aku kua lepak...

kat bkt bintang....

jalan pnye jalan then teserempak dgn satu kapel nie....

mcm SHWEET je kann...

so aku pon senyum la kat pompuan tuh.......

then pompuan tuh pon senyum balek...

tetibe balak dye dtg tepuk bahu aku.....

sound aku.. gf dye ckp aku nak try dye...

APE LANCAU!!!!

balak dye plak mcm bagus je ajak btumbuk....

bodoh pnye budak skolah!!

mentang2 badan aku kecik ko ingt bole pijak....

aku nak tadah je tup2 gf dye tak kasi.....

kerek dpn pompuan,tp lari jgk ble pompuan tak kasi....

STUPIK!!! + FAKK!! + KIMKA!! + SIYIYAL!!!

aku nak je sagat muke betina tuh....

PBA!!!!!



nie plak yang latest....

2 hari yang lepas aku pg bandar JERTEH,dkt BESUT....

pegi bayar yuran UITM.... 

smpai je kat bank.. PERRRGGGHHHH!!!!

penoh!!!! 

mcm sardin!!!

aku dgn bengang masok je dlm bank...

rupe2nye ramai dak uitm yg baru nak bayar yuran ...
aku ingt aku sorang je.....

menunggu la aku....

tggu pnye tggu tetibe ade sorang pmpuan pandang2....

ehemm... 

tapi aku buat bodoh dgn muke bengang....

lame jgk dye pandang....

aku dah naik segan...

then aku pandang la.... n aku senyum....

dye pon senyum balek....

lepas tuh aku buat bodoh je.....

tak lame lepas tuh tetibe dye dtg tegur aku....

betina : awak datang bayar yuran ke????

aku : ha ah..

betina : ohh.. same la... saya pun baru nak bayar.. td dapat msj GT(gugur taraf) dari UITM.. Hekhek.. Awak dtg dgn sape???

aku : ohh... datang dgn adek,dye kat lua... (aku dalam hati--- saya?? awak?? pergghh!! geli bulu dada aku =.=')

betina : saya mcm penah nmpak awak... UITM Dungun kann???

aku : ha ah.. Dungun... Nampak kat mane??? 

betina : saya pon UITM Dungun jgk laaa.... Part 3 amek kos hotel... Awak kos ape???

aku : Accounting.....

betina : part brpe???? umur brape???

aku:........................................................................................... 
(tetibe giliran aku smpai)



Dalam 10minit kemudian....



keje aku dah setel so aku pon kua nak balek....

tetibe terserempak lg dgn pmpuan td....

aku dalam hati... "aduhhh.... kayaknya nasibku malang hari nie"

betina : dah nak balik ke???

aku : ha ah... kenapa?

------->KUJIE : aweks mane plak nie... bole tahan jgk....

betina : hmmm... nak tnye siket bole???

aku : ape?? =.='

betina : tadi awak senyum kat saya kan??? kenapa yaa??

aku : (dlm hati-- AHH SUDAHHH!!!! ape la masalah betina nie... soklan mcm tu pon nak tnye)... takde pape... saje je.... =.='

betina : ohhh... ingt nak berkenalan td....

aku : ehh tkde laaa... saje je td...

betina : hmmm... bg nombor boleh?? bukan ape,nanti nak balik senang... bole balek skali.... tu pon kalau awak nak bg... hekhek.. =.='

aku : hmmm.... bukan taknak bg,tp phone ilang la.... semalam kne curik.... hmmm... mcm nie laa,AWAK bg nombor AWAK nanti SAYA contact.... ( erggghhhh!!!! =.=')
betina : okay............................................................................................................................


lepas tuh aku dgn muka segan + bengang nye 
balik laa...

mase atas motor aku dgn KUJIE tak habes2 gelak sampai lebam!!!

peristiwa tuh telah dibuat POINT oleh KUJIE 

untuk MEMBAHAN + MENGUTUK aku..................

oleh sebab itu,aku taknak senyum tak tentu 
pasal dah walaupun aku HAPPY mcm mane pon....
n kalau aku muka MASAM + KETAT tuh tak bermaksud aku sombong........

tp aku....................... HARDCORE!!!!

2 comments: