January 31, 2011

strawberry canai bread (betul ke aku eja???) dan sekolah...

hoi! hoi!
sejuk...
pagi....

pepagi lagi bangun pegi kdai beli breakfast....

dlm kepale ( ROTI CANAI!!!!)..

dah lame tak makan...

tetibe aku nampak budak2 pegi skola...

HEY!!! adek2 nak pegi skolah!!!

jalan elok2...

heheh!

rindu plak nak pg skolah....

dah lame kot tak dengar loceng time pagi n 
rehat n time balek....

rindu yang amat sngt nak pkai uniform skola....

bangun pagi mandi.....

mak kejotkan....

pagi lepak dgn kawan....

papehal sblm masok pagar kne smoke dlu...

wajib tuh!

hahaha...

dgn geng2 dulu...

hurmmm.....

dah 4 taun dah tak sebut "SEKOLAH"

tah kemane la sume geng2 time skolah....

rindu.............................. =(((((


tetibe....

roti canai!!!

sedap bau....

hehehe....

tapi kannn........

aku teringin sngt nak makan roti canai 
strawberry....

aku penah makan skali je dulu...

best gile siot!!!

tak silap aku time tuh aku makan kat MAPLE (AREA MALURI,CHERAS)...

mase tgk world cup...

lepas tuh dah tak jumpe smpai la skrg...........

mane aku bole dapat lg ehh????

mengidam wehhh!!!


haaaa...

begini la rupa roti canai strawberry....

nampak sedap kann???

SAYA NAK!!!!

No comments:

Post a Comment